Aykut Kocaman'dan İletişim Kesintisi Açıklaması
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörlerinden Aykut Kocaman, uzun süren sessizliğini bozarak teknik direktörlük süreciyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Kocaman, 16 Haziran Salı gecesi Oğuz Çetin ile yaptığı telefon görüşmesinin ardından iletişimin ansızın kesildiğini söyledi.
Kocaman, yaptığı açıklamada, "Oğuz Çetin'le yaptığımız görüşme iyi dileklerle sona ermişti. Ancak sonrasında hiçbir şekilde iletişim kurulamadı. Bu durum beni üzdü" ifadelerini kullandı. Tecrübeli teknik adam, sürecin şeffaf bir şekilde ilerlemediğini belirtti.
Bu açıklama, futbol kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Aykut Kocaman'ın kariyerindeki bu gelişme, Fenerbahçe taraftarları arasında da tartışma konusu oldu. Kocaman'ın gelecekteki planları merakla bekleniyor. Önümüzdeki günlerde yeni açıklamalar yapması bekleniyor.