Aykut Kocaman'dan İletişim Kesintisi Açıklaması
Futbol dünyasında uzun süredir sessizliğini koruyan Aykut Kocaman, teknik direktörlük süreciyle ilgili çarpıcı bir açıklama yaptı. Kocaman, 16 Haziran Salı gecesi Oğuz Çetin'le yaptığı telefon görüşmesinin ardından iletişimin aniden kesildiğini belirtti.
Aykut Kocaman, yaptığı yazılı açıklamada, 'Oğuz Çetin'le yaptığımız ve iyi dileklerle bitirdiğimiz telefon görüşmesi sonrası ansızın iletişim kesilmiştir' ifadelerini kullandı. Bu açıklama, kamuoyunda merakla beklenen gelişmelerin ardından geldi.
Kocaman'ın bu açıklaması, özellikle Fenerbahçe camiasında ve spor kamuoyunda geniş yankı uyandırdı. Teknik direktörlük kariyerinde yeni bir sayfa açmak isteyen deneyimli çalıştırıcının, bu süreçte yaşadığı hayal kırıklığını dile getirdiği yorumları yapılıyor. Gelişmelerin nasıl bir seyir izleyeceği merakla bekleniyor.