Aziz Yıldırım Sahaya İndi
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, takımın kamp yaptığı Topuk Yaylası'na sürpriz bir ziyaret gerçekleştirdi. Geç saatlerde oyuncular ve teknik heyetle bir araya gelen başkan, takımla önemli bir toplantı yaptı. Toplantıda futbolculardan bu sezon şampiyonluk için ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarına dair söz alan Yıldırım, moralleri yükseltti. Aziz Yıldırım, oyunculara hitaben yaptığı konuşmada, 'Hepinize güveniyorum. Bu takımın potansiyeli çok yüksek. Birlikte çalışarak hedefimize ulaşacağız' dedi. Teknik direktör ve yardımcıları da başkanın bu ziyaretinden memnun kaldı. Kamp sürecinde yoğun bir tempoda çalışan Fenerbahçe kafilesi, başkanın desteğiyle motivasyonunu artırdı. Taraftarlar, sosyal medyada Aziz Yıldırım'ın bu hamlesini takdirle karşıladı. Yeni sezon öncesi takımda birlik ve beraberlik ruhunu pekiştiren bu ziyaret, Fenerbahçe'nin şampiyonluk yolundaki kararlılığını gösteriyor. Başkan Yıldırım, kamp boyunca oyuncularla birebir ilgilenerek takımın her anında yanlarında olduğunu hissettirdi.