Cengiz Ünder'e Son Şans İsmail Kartal'dan
Fenerbahçe'de teknik direktör İsmail Kartal, kadro planlaması kapsamında önemli bir karar aldı. Geçtiğimiz sezonu Beşiktaş'ta kiralık olarak geçiren Cengiz Ünder, yeni sezonda sarı-lacivertli formayı giymeye devam edecek.
İsmail Kartal, genç oyuncunun potansiyeline inandığını ve ona bir şans daha vermek istediğini belirtti. Cengiz Ünder, Beşiktaş'ta sergilediği performansla tam anlamıyla beklentileri karşılayamamış olsa da, teknik direktörün gözünde hala önemli bir yere sahip.
Fenerbahçe yönetimi de İsmail Kartal'ın bu kararına saygı duyarken, Cengiz Ünder'in takımda kalması yönünde görüş bildirdi. Milli futbolcu, yeni sezonda kendini kanıtlama fırsatı bulacak. Özellikle kanat bölgesinde alternatif bir isim olarak düşünülen Cengiz, İsmail Kartal'ın güvenini boşa çıkarmamak için çalışmalara başladı.