Fenerbahce

Enner Valencia: Fenerbahçe'yi Özledim

📅 26 Haziran 2026 21:34 👁️ 0 okunma

Dünya Kupası grup aşamasının son maçında Almanya'yı 2-1 mağlup ederek üst tura yükselen Ekvador'un kaptanı Enner Valencia, karşılaşmanın ardından duygusal açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, Fenerbahçe'yi özlediğini belirterek, 'Fenerbahçe'yi özledim' ifadelerini kullandı.

Valencia, maç sonu röportajında takımının başarısından duyduğu memnuniyeti dile getirirken, bir yandan da eski takımına olan özlemini gizleyemedi. Ekvador kaptanı, Dünya Kupası'ndaki performansıyla dikkat çekerken, Fenerbahçe taraftarları da Valencia'nın bu sözlerine duygusal tepkiler verdi.

Enner Valencia, Dünya Kupası'nda gösterdiği etkili oyunla takımının başarısında kilit rol oynadı. Almanya karşısında sergilediği liderlik ve gol katkısı, onun ne kadar değerli bir oyuncu olduğunu bir kez daha kanıtladı. Fenerbahçe'de geçirdiği dönemde de taraftarın sevgisini kazanan Valencia, bu sözleriyle sarı-lacivertli camiayı duygulandırdı.

İlgili Haberler

Fenerbahce

Fenerbahçe'den eski stoperine sürpriz dönüş!

Fenerbahçe, eski yıldızı Kim Min-Jae'nin yanı sıra bir başka stoper için harekete geçti. İşte sarı-lacivertlilerin flaş transfer girişimi ve detaylar.

27 Haziran 2026 3 okunma