Fenerbahçe 2026/27 Sezonunu Açtı
Fenerbahçe, 2026/27 sezonu hazırlıklarına dün itibarıyla başladı. Sarı-lacivertli ekip, Düzce'deki Topuk Yaylası Tesisleri'nde ilk antrenmanını yaparak sezon başı kampına start verdi.
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen ilk antrenmanda, oyuncular kondisyon ve taktik çalışmalarına ağırlık verdi. Yeni sezon öncesi moral ve motivasyonun yüksek olduğu gözlendi.
Fenerbahçe yönetimi, sezon öncesi kamp programını titizlikle hazırladı. Düzce Topuk Yaylası Tesisleri, takımın fiziksel ve teknik kapasitesini artırmak için ideal bir ortam sunuyor. Kamp süresince çeşitli hazırlık maçları da planlandı.
İsmail Kartal, antrenman öncesi yaptığı açıklamada, 'Yeni sezon hedeflerimiz büyük. Takım olarak iyi bir hazırlık dönemi geçirip, taraftarlarımıza mutlu bir sezon yaşatmak istiyoruz' dedi.
Fenerbahçe taraftarları, takımın yeni sezondaki performansını merakla beklerken, kamp döneminde atılacak adımlar büyük önem taşıyor. Sarı-lacivertliler, şampiyonluk hedefiyle yola çıktı.