Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım Topuk Yaylası’nda takımla bir araya geldi
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetim kurulu üyeleri yeni sezon hazırlıklarını sürdüren sarı-lacivertli takımla öğle yemeğinde bir araya geldi.Devamı için tıklayınız