Fenerbahçe'de Sağlık Kontrolleri Devam Ediyor: İsmail Kartal Geçti
Fenerbahçe'de yeni sezon hazırlıkları tüm hızıyla sürüyor. Sarı-lacivertliler, sezon öncesi rutin sağlık kontrollerine dün kaldığı yerden devam etti. İlk gün yapılan taramalarda teknik direktör İsmail Kartal başta olmak üzere, teknik heyet ve genç futbolcular sağlık testlerinden geçti.
Kulüp tesislerinde gerçekleştirilen kontrollerde oyuncuların genel sağlık durumları, kardiyolojik testler, kan tahlilleri ve fiziksel performans ölçümleri yapıldı. İsmail Kartal, kontrollerin ardından basın mensuplarına kısa bir açıklama yaparak, "Sağlık her şeyden önemli. Takımımızın hazırlık süreci planlandığı gibi ilerliyor" dedi.
Genç futbolcular da bu kontrollerde yer alarak, yeni sezona fiziksel olarak hazır olduklarını göstermeye çalıştı. Fenerbahçe altyapısından A takıma yükselen oyuncular, teknik heyetin gözetiminde testleri başarıyla tamamladı. Sağlık kontrollerinin önümüzdeki günlerde diğer oyuncularla devam etmesi planlanıyor.
Yeni transferlerin de katılımıyla Fenerbahçe, sağlık testlerinin ardından kamp dönemine geçecek. Takımın, yurt dışında yapacağı kamp programı ve hazırlık maçları da netleşmeye başladı. Taraftarlar, yeni sezonda takımlarının daha güçlü bir kadroyla sahada olmasını bekliyor.