Galatasaray Başkanı Özbek: En güzel takımı kuracağız
Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, kulübün transfer çalışmaları hakkında önemli açıklamalarda bulundu. Özbek, 'Elbette ki en güzel transferler için çalışıyoruz. En güzel takımı, en başarılı takımı kurmak için çalışıyoruz. Bunda en ufak bir tereddüt yok' ifadelerini kullandı. Başkanın bu sözleri, Galatasaray taraftarları arasında büyük heyecan yarattı.
Dursun Özbek, yeni sezon öncesinde takımın güçlendirilmesi için yoğun bir mesai harcadıklarını vurguladı. Transfer döneminde hem yerli hem de yabancı oyuncularla ilgilendiklerini belirten Özbek, 'Hedefimiz, Galatasaray'ı hak ettiği yere taşımak. Bunun için de en iyi oyuncuları kadromuza katmak istiyoruz' dedi.
Başkanın bu açıklamaları, Galatasaray'ın gelecek sezon için iddialı bir kadro kurma niyetinde olduğunu gösteriyor. Taraftarlar, transfer döneminde yapılacak hamleleri merakla beklerken, Özbek'in sözleri güven tazeledi.