N'Golo Kante'ye Fenerbahçe'den Veda Kapısı
Fenerbahçe, N'Golo Kante konusunda flaş bir karar aldı. Yüksek maliyeti nedeniyle takım bütçesini zorlayan Fransız orta saha oyuncusuyla yolların ayrılması gündeme geldi. Yönetim, durumu oyuncunun menajerine iletti ve kulüp bulmasını istedi.
Paris FC'nin yakından takip ettiği Kante, Fenerbahçe'den ayrılmaya sıcak bakmıyor. Ancak sarı lacivertli yönetim, mali disiplini sağlamak adına bu kararı almak zorunda kaldı. Oyuncunun yüksek maaşı ve bonservis bedeli, kulübü zor durumda bırakıyor.
Kante, Fenerbahçe'de kısa sürede taraftarın sevgilisi olmuştu. Ancak ekonomik gerçekler, bu ayrılığı kaçınılmaz kılıyor. Teknik ekip de bu kararı desteklerken, oyuncunun yerine daha uygun maliyetli bir isim düşünülüyor.
Transfer dönemi devam ederken, Kante'nin geleceği önümüzdeki günlerde netleşecek. Paris FC dışında başka kulüplerin de devreye girmesi bekleniyor. Fenerbahçe, bu transferden gelecek kaynağı yeniden yapılanma için kullanmayı planlıyor.