Sergen Yalçın: Taraftar istemeyince bıraktım
Teknik direktör Sergen Yalçın, Beşiktaş'taki ikinci dönemiyle ilgili samimi açıklamalarda bulundu. Yalçın, taraftarın kendisini istememesi üzerine görevi bıraktığını belirtti. 'Taraftar istemezse bırakırım dedim. Taraftar istemedi, bıraktım' ifadelerini kullanan deneyimli çalıştırıcı, bu kararın arkasında taraftarın görüşlerine saygı duyduğunu vurguladı.
Sergen Yalçın'ın bu açıklamaları, Beşiktaş camiasında geniş yankı uyandırdı. Taraftarlar, Yalçın'ın sözlerini farklı şekillerde yorumlarken, bazı kesimler teknik direktörün bu tavrını takdir etti. Yalçın, Beşiktaş'taki ilk döneminde şampiyonluk yaşamış ve taraftarın gönlünde taht kurmuştu.