Son Dakika

Ange Postecoglou: Türkiye Kendine Çok Kızacak

📅 26 Haziran 2026 10:41 👁️ 0 okunma

A Milli Futbol Takımımız, FIFA 2026 Dünya Kupası'na veda etmesinin ardından teknik direktör Ange Postecoglou'dan çarpıcı açıklamalar geldi. Postecoglou, Türkiye'nin bu başarısızlıktan dolayı kendine çok kızacağını ifade etti.

Postecoglou, yaptığı değerlendirmede, 'Türkiye, bu turnuvada daha iyisini yapabilirdi. Kendi hatalarından ders almalı ve geleceğe daha güçlü bakmalı. Taraftarlar ve ülke, bu duruma üzülecek ama bu bir uyanış olmalı' dedi.

Milli takımın genç oyuncularının potansiyeline dikkat çeken deneyimli teknik adam, önümüzdeki turnuvalar için umutlu olduğunu da sözlerine ekledi. Türk futbolunun altyapıya daha fazla yatırım yapması gerektiğini vurgulayan Postecoglou, bu vedanın bir son değil, yeni bir başlangıç olması gerektiğini söyledi.

İlgili Haberler

Son Dakika

Galatasaray'dan Romulo Sürprizi: Göztepe Detayı

Galatasaray, forvet transferinde rotasını sürpriz bir isme çevirdi. Geçtiğimiz sezon rekor bedelle Göztepe'den Avrupa'ya giden Brezilyalı golcü Romulo için dikkat çeken iddia gündeme geldi. Detaylar haberimizde.

26 Haziran 2026 0 okunma
Son Dakika

Enner Valencia'dan Fenerbahçelilere Selam!

Ekvador'un Almanya'yı 2-1 mağlup ettiği maçın ardından konuşan Enner Valencia, tüm Fenerbahçe taraftarlarına selam gönderdiğini ve Fenerbahçe'yi çok özlediğini söyledi.

26 Haziran 2026 0 okunma