Enner Valencia’dan Fenerbahçelilere Duygusal Selam
Ekvador Milli Takımı'nın Almanya karşısında elde ettiği 2-1'lik galibiyet sonrası Fenerbahçe'nin eski golcüsü Enner Valencia, sarı-lacivertli taraftarları unutmadı. Karşılaşmanın ardından mikrofonlara konuşan Valencia, duygusal anlar yaşattı.
Fenerbahçe'de geçirdiği başarılı dönemle taraftarların gönlünde taht kuran Enner Valencia, 'Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum' ifadelerini kullandı. Bu sözler, sarı-lacivertli camiada büyük yankı uyandırdı.
Ekvador'un Almanya karşısındaki performansıyla da dikkat çeken 35 yaşındaki futbolcu, hala Avrupa kulüplerinin radarında. Valencia'nın bu açıklamaları, Fenerbahçe taraftarlarını duygulandırırken, eski futbolcunun yeniden sarı-lacivertli formayı giyip giymeyeceği merak konusu oldu.