Super Lig

Enner Valencia Fenerbahçe'yi Özledim Dedi

📅 26 Haziran 2026 21:34 👁️ 0 okunma

Dünya Kupası'nda grup aşamasının son maçında Almanya'yı 2-1 yenerek üst tura yükselmeyi garantileyen Ekvador'da kaptan Enner Valencia, karşılaşmanın ardından duygusal açıklamalarda bulundu. Tecrübeli oyuncu, Fenerbahçe'yi özlediğini söyledi.

Valencia, 'Fenerbahçe'yi çok özledim. Taraftarlarımızı, arkadaşlarımı ve İstanbul'u özledim. Bu turnuvada ülkemi en iyi şekilde temsil etmeye çalışıyorum. Ancak kalbim hep Fenerbahçe'de. Döndüğümde takımıma en iyi şekilde katkı sağlayacağım' ifadelerini kullandı. Ekvador kaptanı, performansıyla da dikkat çekti.

Fenerbahçe taraftarları, Valencia'nın bu sözlerine sosyal medyada büyük ilgi gösterdi. Sarı-Lacivertli ekip, yeni sezonda şampiyonluk hedefliyor ve Valencia'nın dönüşüyle hücum gücünü artıracak. Tecrübeli oyuncu, takımın en önemli silahlarından biri olarak görülüyor. Taraftarlar, Valencia'nın Dünya Kupası'ndaki başarısını yakından takip ediyor.

İlgili Haberler