Fenerbahce

Fenerbahçe 2026-27 Sezonunu Düzce'de Açtı: İlk Antrenman Yapıldı

📅 24 Haziran 2026 20:26 👁️ 0 okunma

Fenerbahçe, 2026-27 futbol sezonuna 'merhaba' dedi. Sarı-lacivertli takım, dün itibarıyla Düzce'de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri'nde bir araya gelerek yeni sezonun ilk antrenmanını gerçekleştirdi. Teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki çalışmalar, oyuncuların oldukça istekli ve hırslı bir görüntü sergilemesiyle dikkat çekti.

Sezon başı kampı kapsamında fiziksel ve taktiksel hazırlıkların yoğun bir şekilde süreceği belirtildi. İlk günkü antrenmanda genellikle kondisyon ağırlıklı çalışmalar yapılırken, oyuncuların birbirleriyle uyumu da gözlemlendi. İsmail Kartal, oyuncularına sezon öncesi hazırlık döneminin önemini vurgularken, takımın yeni sezonda hem ligde hem de Avrupa'da başarılı olması için ellerinden geleni yapacaklarını ifade etti.

Taraftarlar ise takımlarının kampa girmesiyle birlikte sosyal medyada büyük bir heyecan yaşadı. Kamp süresince yapılacak hazırlık maçları ve transfer çalışmaları da merakla bekleniyor. Fenerbahçe'nin yeni sezondaki en büyük hedefi, şampiyonluğa ulaşmak ve taraftarına hasretini unutturmak. Düzce kampının, takımın uyumu ve performansı açısından kritik bir dönem olması bekleniyor.

İlgili Haberler

Fenerbahce

Ollie Watkins Kimdir? Kaç Yaşında ve Nereli?

İngiltere milli takımı ve Aston Villa'nın golcü yıldızı Ollie Watkins'in kariyeri, yaşı, memleketi ve transfer piyasasındaki en son gelişmeleri!

24 Haziran 2026 3 okunma
Fenerbahce

Aykut Kocaman'dan İletişim Kesintisi Açıklaması

Aykut Kocaman, teknik direktörlük süreciyle ilgili sessizliğini bozdu. 16 Haziran'da Oğuz Çetin ile yaptığı telefon görüşmesi sonrası iletişimin ansızın kesildiğini belirtti.

24 Haziran 2026 1 okunma