Son Dakika

İsmail Yüksek: Elendiğimiz İçin Çok Üzgünüz Açıklaması

📅 26 Haziran 2026 04:48 👁️ 1 okunma

A Milli Takım'ın başarılı orta saha oyuncusu İsmail Yüksek, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda oynanacak ABD maçı öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Duygusal anlar yaşayan genç futbolcu, takım olarak turnuvadan elendikleri için büyük üzüntü duyduklarını ifade etti.

İsmail Yüksek, yaptığı konuşmada, "Turnuvaya büyük umutlarla gelmiştik. Ancak istediğimiz sonuçları alamadık ve elendik. Bu durum hepimizi çok üzdü. Taraftarlarımızdan özür diliyoruz. Onların desteği her zaman bizim için çok önemliydi" dedi. Oyuncu, son maçta ellerinden geleni yapacaklarını ancak gidişatın değişmeyeceğini de sözlerine ekledi.

ABD ile oynanacak karşılaşmanın sadece prestij için olduğunu belirten İsmail Yüksek, genç oyunculara şans verilebileceğini ve gelecek turnuvalar için tecrübe kazanmak istediklerini söyledi. Milli futbolcunun bu açıklamaları, taraftarlar arasında duygusal bir atmosfer yarattı. A Milli Takım, turnuvaya veda etmiş olsa da İsmail Yüksek'in sözleri, gelecek adına umut verdi.

İlgili Haberler